Talviuinti

TALVIUINTITERVEISIÄ:

Talviuinti on tämän kevään osalta päättynyt.

Kiitokset kaikille vapaaehtoisille, jotka tämän ihanan harrastuksen meille mahdollistivat!

Vuosi oli haasteellinen, mutta onneksi saimme järjestettyä kuitenkin hienon kauden toukokuun alkuun saakka!

Toivomme sinulta palautetta vuodesta: mistä haluaisit antaa risuja? Entä ruusuja? Onko sinulla mahdollisesti jotakin kehitysehdotuksia? Toivoisitko saunakertoja kahdesti vai kolmesti viikossa?

Kaikki työt tehdään vapaaehtoisvoimin ja katsotaan millaisella kokoonpanolla jatkamme ensi syksynä ja mihin rahkeemme riittävät. Talviuintipaikka pysyy samana ja jatkuu loka/marraskuussa -22. (Kiljavan leirikeskus Märkiön rannalla)

Kiitos palautteestasi!

Talviuintikysely/ palaute

 

Talviuinnin positiivisista vaikutuksista

Talviuinti antaa paljon positiivisia vaikutuksia. Ohessa on on hauskasti koottu talviuinnin positiivisia vaikutuksia, sekä turvallisuusohjeita uimareille. Ohjeet on koottu aineistosta, joka sisältää Suomen Ladun kokoamia turvallisuusohjeita ja tietoa talviuinnin terveysvaikutuksista. Ohjeen tekijä on Sisällöntuottaja Katoni (Marjoannika Nyman).  Kannattaa tutustua!

 

Linkkejä

Talviuinnilla on todettu olevan useitakin terveysvaikutuksia. Kylmänsietokyvyn parantuessa monet ovat huomanneet pysyvänsä terveempänä. Säännöllinen harrastus alentaa myös verenpainetta. Suomen Latu avanto: katso lisää terveysvaikutuksista